Bir Bulut Olsam Neden bitti,bir bulut olsam niye final oldu ~ Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü izle , Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm Full izle 39. Bölümü izle

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümünü İndirebilirsiniz

FATMAGÜLÜN SUÇU NE SON BÖLÜM İZLE
(
FATMAGÜLÜN SUÇU NE .BÖLÜM İZLE)

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü Full Hd izle
Fatmagülün Suçu Ne 39.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 41.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 42.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 43.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 44.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 45.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 46.Bölüm izle


24 Aralık 2009 Perşembe

Bir Bulut Olsam Neden bitti,bir bulut olsam niye final oldu


Sevilen bir dizi daha sona erdi,Bir bulut olsam dizisi 24 aralık final bölümü oynadı,Bir bulut olsam neden bitti,acaba reytinglerimi düşüktü,yoksa ekonomik sebeplermi bilinmiyor,bununla ilgili resmi bir açıklama yapılmadı,Dizi hayranları merak içine,niye final bölümü oldu.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

ya böyle güzel diziyi nasıl bitirirsiniz yaa yazık valaha yazık aptal saptal diziler hala yayınlanıyo örnek aşkı memnu kim kime dum duma belli değil ama halaaaaaaaaaaaa ekranda yazıklar olsun kanal d

Adsız dedi ki...

katılıyorum, güzelim oyuncuların yer aldığı güzelim dizi sezon ortasında neden bitti :(

Adsız dedi ki...

Hakikaten çok yazık. Ekranlarda gereksiz o kadar dizi varken, kalitesi ile gönlümde haklı bir yer edinmis bu dizinin kaldırlmış olması beni çok üzdü. Yazık ettiler. Hikayenin devamını apar topar tek bir bölümle izleyicisine vermeye çalışan tüm çalışanların yüreğine emeğine bir kez daha teşekkür ediyorum.
Yazık ettilet hem de çok...

Adsız dedi ki...

bencede ya keske bitmeseydi daha sezona kadar devam edebilcek konular vardi. ama yinede bari teselli olarak serdari öldürdüler ohhhh :) narin de asiyemde mustafama kaldi

Adsız dedi ki...

ben ve ailem narinimin dizisini cok seviyor ve severek izliyorduk bir türlü onlamadık neden final oldu ve neden serdarı öldü narin sevdiğinden ayırdınız buna gercektende bir yanıt bekliyoruz bence gayetde iyi izleniyordu bitmesi gerekmedigi halde bitti ama kabullenmek zor mümkünse tekrar kaldığı yerden devam etmesini istiyoruz kanal d ve yapımcıları cok seviyoruz

Adsız dedi ki...

persembe günlerini dört gözle beklerken simdi o günüm bos gececek cok kaliteli bir diziyi neden bitirdiler anliyamiyorum takmislar reytinge o kadar cok kanal varki mecburen eski reytingleri hic bir dizi alamiyor artik olanla yetinmeliler di bir bulut olsam bence cok güzel diziydi bitmesi beni ve ailemi cok üzdü keske yeniden baslasa ama imkansiz

Adsız dedi ki...

git ya narin cok acayip gıcıktı.. o diziye hic yakısmıyordu.. eminim oyüzden bitirmislerdir.. o kızı herkes elestiriyordu kimse begenmiyordu..
tepeden tırnağa iticilik abidesiydi..
dizi güzeldi fakat dediğim gibi basrol oyuncusu cok önemli.. bence narin cok tepki aldığı icin bitirmislerdir..
hem son zamanlarda senaristleri iyice sacmalaıstı yani.. kadın 3 tane kocayla geziyodu meydanda.. asıl kim kime dum duma diye bua derim ben.. neyse umarim mustafa pek yakında yeni bi dizide rol alır...

Adsız dedi ki...

bence hic iyi bir final degildi ben bu dizi cok beyenerek izliyordum hep narin ne zaman mutlu olacak diye merak ediyordum tam mutlu oldu bu sefer de serdar Ölü bence serdar olmeyecekti yani dizi iki sebeble bitmis olmali a:tutulmadigi icin b:ekonomik sebeblerden ama tutulmamis olmasi olamaz cukni cok sevilen bir diziydi yazik oldu ins baska dizilerde goruruz bu sanatcilari

Adsız dedi ki...

ya bune ya herkes mustafa mustafa diyip duruyo ne var bu mustafa da cok gicik birisi onun yuzunden narin biir turlu mutlu olamadi narin mustafayi sevmiyo zorla kendine asik olamaz ya narin bune boyle ya hem mustafada bi kere tip yok ben onu yabbanci damat dizisinde de sevmiyodum en azindan narin ve serdar evlendi ona sukur

Adsız dedi ki...

dizide oynayan harun simdi kahramanlarda oynuyor ama kahramanlarda cok yakisikli yaw cok komik ama bu dizi bitmeyecekti bence meral okay hemen bi aciklama yapsa iyi olur boyle bir diziyi nasil bitirir ya

Adsız dedi ki...

ben bir bulut olsam dizisinin hastasiydim hic bir bolumunu kacirmadan izledim tekrarini bile bu kadar cok seviyordum bitmesine hicbir anlam veremedim en azindan final boyle olamamaliydi bence dizinin neden bittigine dair bir aciklama yapilmali meral okaya sevgilerle ve tum bir bulut olsam ekibine.

Adsız dedi ki...

ben bir bulut olsam dizisini cok seviyordum neden bittigine dair meral okay bir aciklama yaparsa cok sevinirim sevgiler ve saygilarla

Adsız dedi ki...

dizi guzeldi tek takip ettigim dizi idi hemde gec saatte cikma sina rahmen uzgunum