Aşkı Memnu Veda Tek Parça izle,24 Haziran ~ Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü izle , Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm Full izle 39. Bölümü izle

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümünü İndirebilirsiniz

FATMAGÜLÜN SUÇU NE SON BÖLÜM İZLE
(
FATMAGÜLÜN SUÇU NE .BÖLÜM İZLE)

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü Full Hd izle
Fatmagülün Suçu Ne 39.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 41.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 42.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 43.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 44.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 45.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 46.Bölüm izle


17 Ağustos 2010 Salı

Aşkı Memnu Veda Tek Parça izle,24 Haziran

Aşkı Memnu dizisi son bölümü. Aşkı memnu veda bölüm videoları tek parça halinde sitemize eklenmiştir. iyi seyirler. Aşkı memnu veda 24 haziran.

Yorum Gönder

Yorum Oku

Aşkı memnu Veda yorumları sayfanın aşağısındadır.
Aşkı memnu veda 24 haziran izle,aşkı memnu son bölüm seyret,aşkı memnunun son bölümü,

55 yorum:

Adsız dedi ki...

selam

Adsız dedi ki...

ben iç böyle bi veda sahnesi görmemiştim gerçekten çok etkisinde kaldım

Adsız dedi ki...

ya bihter ölmeseydi keşke sonra yani bana kalırsa behlülde ölmeliydi şimdi fasfakir neyse olan oldu çekiyo günahını

berivan dedi ki...

Bence firdes,bihter,nihale çok üzüldüm.onun için en çok filimlerden AŞK-I MENU yu çok seviyurum. Onun için çok üzülüyorum.

Adsız dedi ki...

bnce çok saçma bitti sonu

Adsız dedi ki...

çok saçma bitti sonu

Adsız dedi ki...

bence süperdi ben aşkı memnu yu çok seviyorum final süper olmuş firdevse çok üzüldüm hala etkisinde kaldım hele bihterin kendini vurma sahnesi süperdi çok güzel bi veda olmuşşşş.........

Adsız dedi ki...

bence o kadar guzel bittiki felaket derecede etkısınde kaldımm mükemmel
di:)ve behlul nıhale acı çektirmek istemeyıp ölür dedi onu sevmeyı tercıh ettı ama bihteri hiç düşünmedi. oda kendının boyle bır yokusa surdu ve intikam aldı ve kendı canına kıydı.

Adsız dedi ki...

saçma demeyın en başından izleseydınz böyle tutkulu ve senı sever ve içinde öldürmezdi.ömür boyu herkes mutlu olmayı tercih eder ama olmadı işte herkes nefsinin gıtıgı yere kimbilir nasıl gıdecek.

Adsız dedi ki...

bihter zamanında annesine ben senin gibi olmayacagım dedi büyük konuştu.ve annesi hem babasıyla hem başklarıylaydı ve kendısıde bence bihter hakkettıgının buldu

Adsız dedi ki...

beşire çok üzüldüm bir aşk ugruna kendını paramparça etti.makmazel deniz hanım,adnan bey, ve çoçuklar mükemmel bir aile odu sonuda güzel bitti.en başında ümitti sonunda oldu

Adsız dedi ki...

hepsine katılıyorum :D

Adsız dedi ki...

bence süper bi veda oldu ama keşke 1 2 bölüm daha olsaydı etkisinde çok kaldım

Adsız dedi ki...

bu dizi çok güzeldi ama çok saçma bir şekilde biti ama bence bu dizide en çok beşire yazık oldu çünkü en madurlarıydı aşkı için susup ölümü göze aldı.....

Adsız dedi ki...

bence bihterin ölümünden sadece tek bir kişiyi sorumlu tutmak gerekicekse bu behlül olur.çünkü amcasına ve onun imkanlarına sırtını dönemediği için bihtere ihanet etti.madem kendini tanıyorsun ve bihterle bir hayat kuracak kadar ceseratin yok başından itibaren niye bihteri de uçuruma sürükledin.bihter seninle olmak için her şeyi gözü kapalı kabul etti ama sonucunda yürkli davranıp olacakları görerek bundan sonrasına devam edemeyeceğini bildiği için canına kıydı fakat behlülde bu kadar bile cesaret yoktu.ve bihter olay duyulduğu için değil behlül nihalle evleniyor diye kendini öldürdü.çoktan silahını hazırlamıştı behlül geldiğinde.adnan öğrenmeseydi bile vuracaktı kendini.

Adsız dedi ki...

Bence cok guzel weda. Oldu ama en cok bihtere oldu cok guzel bir bayan ck hos bn kz oldgumdan beri izldgmden beri bhtr gbi guzl olmak istdim ck tatli knusmasda behlul ck hosuma gtti ck guzl gulyr ama en snunda agladi ck uzldm hele bhtr kendisini vurunca ck ktu oldu.ama adnan kaldramazdi firdest hanim o felci haketmsti ck knusup haraketlri insani uzuyrdu nihal behlul bihter we besiri andani ck svyrm ufakliyida k.i.b optum

Adsız dedi ki...

behlül sn sahnede bihtere kayamadı çuk üzüldüm keske sn sahnede ölmeden bikere daha yaapsalardı gözleri açık gitmezdi nların yüzünden beşirde nihle kayamadı acıdım na zavvallım.ansıda agzı yamulunca nada kayıcak kimse kalmdı acıklı bir sn ldu kimse kayamadı

Adsız dedi ki...

BBP..MERAK RTTIGIM ICIN IZLEDIM FINAL BULUMUNU
ADALET YERINI BULDU MAZRIN BASIN DA BEHLUL DE INTAHAR ETSEYDI DAHA IYI OLUR DU .
BESIR EN MAHSUM INSAN ASK ICIN OLUNUR O DA ONU YAPTI TEK GERCEK BESIR GERISI YALAN.

Adsız dedi ki...

aşk-ı memnu dizisinin finali çok güzeldi dizi oyuncuları ve dizi ekibini gönülden alkışlıyorum size böyle güzel dizi yayındığınız için teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

VALLAHI BEN HAYATIMDA BOYLE BIR ASK HIKAYESI GORMEDIM VE SANIYORUMKI GORMIYICEMDE HEPSINI CANI GONULDEN TEBRIK EDIYORUM!!!!! HELAL OLSUN

Adsız dedi ki...

yhaaa aşkı arayan bi aşk hikayesi ne bu bee bihterin yerine behlül ölmliydi valla yhaa bihter behlül için herşeyi kabul etti ama behlül bihtere ihanet etti saçma bi vedaa olmş

Adsız dedi ki...

bihteeer!! ya bihter ölmeseydi ne olursa olsuun ölmemeliydii ondan daha ii bi performans beklerdim o hırcın o güsel kadın ölememeliydi bence firdevs ölsün asıl o hakkettigini buldu bnde en basından beri izliyorm ve bütün entirikaları o yasatıyodu filme ve herkesede yapacaqını yaptıı bence ask'ı memnu da en masum ve güzel olan sadece peykerdi onu ayrııı bi sevgim var ama asıl favorim tabikii bihterr cok etkilendim ve agladım.güseldi gercekten deli gibi bekledigm tek dizii bu olduu.TEBRİKLER...beren SAAT hastayım snaa DUYGU...

Adsız dedi ki...

bence çok güzel bitti keşke devamıda olsaydı .keske sezon finalı olsaydı .

Adsız dedi ki...

Beren SAAT kendini vurdu çok üzücüydü bence adnan bey ölseydi bihter ile behlül nihal ile de beşir evlenseydi mutlu sonla bitseydi bihterin ölümüne gerçekten çok üzüldük bu filmi çevirene çok teşekkür ederiz...yönetmenin bu başarısına devam etmesini dilerim...

Adsız dedi ki...

bence her şeyin sorumlusu beşir.eger en baştan olanları adnana anlatsaydı böyle olmaya bilirdi.hem behlülle bihter hem de adnanla deniz mutlu olabilirdi.ama her şeye ragmen veda mikemmeldi:)

Adsız dedi ki...

en etkileyici sahne behlülün, bihterin mezarının başına gelip ona son bir defa seni seviyorum diyememesi oldu.final tek kelimeyle süperdi.

Adsız dedi ki...

bihterlen behlül kaçsaydı bide behlülü çok merak ediyorum acaba behlüle ne oldu bari onuda gösterseydi sora biseydi hem bihter niye kendini öldürüyorki ikisi kaçsa süper olacaktı

özcan dedi ki...

mükemmel bir final çok beğendim bence hiçbir film bu kadar tutmaz !...

Adsız dedi ki...

keşke birazda ha sürseydi daha güzelolurdu neyse ama belki başlar flim

Adsız dedi ki...

son bölümü fazla saçmalamışlar ama çok güzel bir diziydi.

Adsız dedi ki...

son bölümü fazla saçmalamışlar ama çok güzel bir diziydi.

Adsız dedi ki...

bence cok gusel bitti duygulandım severek izliyodum... kıtaba uygun oldu yaprak dökümü gibi sacmalamadan bitmesi guseldi.. ama bihtere üzüldüm..

Adsız dedi ki...

çok harika bitti ama keşke bihter ölmeseydi çok ağladık hala etkisindeyim hic bıkmadan hep izliyorum

Adsız dedi ki...

HARİKA BİR FİNAL KEŞKE BİTMESEYDİ
HEP İZLERKEN AGLİYORUM BENCE
ODUL ALMALI,,,.

Adsız dedi ki...

bence en büyük suçlu behlül bütün bu olanlara o sebeb oldu bihtteri öldürdü ama yinede çok ama çok güzel bir final oldu

Adsız dedi ki...

süperdi dizi. ama sonda bihter behlülün onun ugruna hiç bir sey yapamayacak kadar bencil oldugunu anladıgından vurdu kendını.adnan ogrenmıs de olsa, behlül yine bihterle olmuycaktı.
behlül çok korkak , işe yaramaz ve lüks hayat düşkünü.
önce lüks sonra aşk. bihtere aşıktı ama bunu kendıne bile itiraf edemedi.

Adsız dedi ki...

Final çok güzeldi romandaki gibi bitti.Herkes ihanetinin bedelini ödedi.Behlülle Bihtere hiç üzülmedim hakkettiği sonu yaşadılar. O kadar kişiliksiz ki behlül kendini bile öldüremedi.Bu utançla bir ömür yaşamayı tercih etti.Bihter biraz daha kişilikli çıktı. Anasına bak kızını al demişler çok doğru...ALLAH KİMSEYİ ÇEVRESİNDEKİLERLE İHANETE UĞRATMASIN:::

cihan dedi ki...

nihal helal olsun o sesi nerden çıkardın gerçekten çok etkilendim

Adsız dedi ki...

gerçekten süperdi bayıldım

Adsız dedi ki...

sonu iğrenç bitti.çok sadeydi bihter ateş ettikten sonra ne oldu bağırdımı çağırdımı hiç güzel değildi aptalca bişey bu Allah verede tatilden sonra tekrar çıkarmasalar...hiç sevmiyorum bence berbattı o dizi!ayy ona dizi bile denmez.neydi amaçları rezaletti bu yaşıma geldim böyle iğrenç bişey görmedim canım...düşünün bi ya 60 yaşındayım aa çok sıkıcıydı!!!nihal o sesi kıçından çıkardı vallaha helal olsun nihal...

Adsız dedi ki...

bence cok kotu bitti sonu yonetmen cok guzel yapmis sonunu ben cok etkilendim hatta aladim superdi veda

beren saat dedi ki...

ben dizime çok acıdım beğenenlere çok teşşekürler beyenmeyenler şapşal olsunlar kızkanında çatlayın hahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaha ohhhhhhhhhhhhhhhhh canımada değsin yalah

Adsız dedi ki...

bence bütün bu olanlar firdevs hanım yüzünden çünkü nihal ile behlülün arasını yapmasaydı bunlar olmayacaktı

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL Bİ FİNALDİ TAM DİZİYE YAKIŞIR Bİ SON BÖLÜM OLDU AMA ŞU HERKEZ BİLSİNKİ TEK SUÇLU BEHLÜL HERSEYİ O MAHFETTİ BİHTERİN ÖLÜMÜNDENDE O SARUMLU TEK SUÇSUZ İZE ADNAN BEY BAYILIYORUM ONA BENDE MEHLÜLDEN YA YAKIŞIKLI DAHA KARİZMATİK VE ADAM GİBİ ADAM

Adsız dedi ki...

bence güzel bitti herkes layığını bulmuş

Adsız dedi ki...

ben aşk-ı memnuyu çok seviyordum bitmesine çok üzüldüm ama en çok da bihtere üzüldüm.ben bu dizide en çok bihteri behlülü ve firdevs hanımı seviyorum.beni, beni, beni beni BİHTERİNİ.........

kerem dedi ki...

ya bence behlül bihterin öldüğüne üzülmüyor çünkü işini bitirip bıraktı sıra nihale geldiğine seviniyodur şimdi

Adsız dedi ki...

bence bu dizi harika

su dedi ki...

bihter gerizeklı kendinini bişey sanan şerefsizin biriydi çünkü arada olan nihala oldu

Adsız dedi ki...

aşkı memnuyu özelliklede behlül ü çok seviyorum ama bu sahne final bölümünün en iğrenç sahnesi

Adsız dedi ki...

ben finali müthiş beğendm tam beklenen gibi bence ama nihal e çoook üzüldüm yaaa yazık oldu kıza mutlu olamadı hele silah sesi çıktığında nihal in bağırması beni mahvetti çok kötü ya çok ağladm tek kelimeyle süperrr yönetmen ve oyuncuları kutluyorum kanal d ye de bizlere böyle güzel bir filmi izleme fırsatı sunduğu için teşekkür ediyorum...

Adsız dedi ki...

bihter bunu hakketti ama nihale yazık ettiler behlül de bazı şeyleri hak etmedi

Adsız dedi ki...

herşey olması gerektigi gibi oldu

berrak dedi ki...

bu dizi çok güzel bide annem bırakabilse

berrak dedi ki...

bu dizi çok güzel annem de ikide bir izleyip durmasa ne güzel olur