Doktorum 12 şubat izle,doktorum nefes darlığı ve astım ~ Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü izle , Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm Full izle 39. Bölümü izle

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümünü İndirebilirsiniz

FATMAGÜLÜN SUÇU NE SON BÖLÜM İZLE
(
FATMAGÜLÜN SUÇU NE .BÖLÜM İZLE)

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü Full Hd izle
Fatmagülün Suçu Ne 39.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 41.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 42.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 43.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 44.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 45.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 46.Bölüm izle


11 Şubat 2010 Perşembe

Doktorum 12 şubat izle,doktorum nefes darlığı ve astım


Doktorum 12 şubat izle,doktorum nefes darlığı ve astım
12 Şubat Cuma - "Nefes Darlığı ve Astım"

Sunuculuğunu Zahide Yetiş ve Op. Dr. Aytuğ Kolankaya’nın yaptığı Doktorum'da 12 Şubat Cuma günü “Nefes Darlığı ve Astım” bütün ayrıntılarıyla ele alınacak.

Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Elif Dağlı ve Amerikan Hastanesi Göğüs Hastalıkları Bölüm Başkanı Prof. Dr. Levent Tabak Doktorum’un stüdyo konukları.

Başta alerji, astım ve bronşit olmak üzere nefes darlığına yol açan tüm solunum yolu hastalıkları, bu hastalıklardan korunma yolları ve tedavi seçenekleri Doktorum farkıyla anlatılacak.

Prof. Dr. Elif Dağlı bebeklikten ergenliğe, çocukluk döneminde görülen ve nefes darlığına yol açan tüm sağlık sorunlarını anlatıp ailelere hangi durumda nasıl nereye başvurmaları gerektiğini anlatacak.

Prof. Dr. Levent Tabak ise erişkinlikten yaşlılığa nefes darlığı ile seyreden hastalıkları anlatıp özellikle astım tedavisi üzerinde duracak.

Konuklar ayrıca hem stüdyo konuklarının hem de canlı telefon ve mail yoluyla Doktorum’a ulaşan izleyenlerin sorularını yanıtlayacak.

Prof. Dr. Elif Dağlı
Mua: 0216 416 09 19- 0216 416 46 50

Prof. Dr. Levent Tabak
Amerikan Hastanesi
0212 31120 00
Doktorum 12 şubat izle,doktorum nefes darlığı ve astım

Hiç yorum yok: