Oradaydım 27 şubat izle,kemal türkler suikastı 27 şubat izle ~ Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü izle , Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm Full izle 39. Bölümü izle

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümünü İndirebilirsiniz

FATMAGÜLÜN SUÇU NE SON BÖLÜM İZLE
(
FATMAGÜLÜN SUÇU NE .BÖLÜM İZLE)

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü Full Hd izle
Fatmagülün Suçu Ne 39.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 41.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 42.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 43.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 44.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 45.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 46.Bölüm izle


27 Şubat 2010 Cumartesi

Oradaydım 27 şubat izle,kemal türkler suikastı 27 şubat izle

Oradaydım 27 şubat izle,kemal türkler suikastı 27 şubat izle
ORADAYDIM BELGESELİ
KEMAL TÜRKLER SUİKASTI ORADAYDIM’DA

Bir Soner Yalçın belgeseli olan ‘Oradaydım’ın, 27 Şubat Cumartesi saat 23.30’da ekrana gelecek olan yeni bölümünde; 22 Temmuz 1980 yılında gerçekleşen Kemal Türkler suikastı ekrana geliyor.
Eşi Sabahat Türkler, Türkiye sendikal hareketinde unutulmaz bir yeri olan DİSK’in kurucusu Kemal Türkler’in nasıl suikasta uğradığını Oradaydım Belgeseli’nde anlatıyor.
Kemal Türkler işçiler için nasıl mücadele verdi? Neden ve nasıl tehdit edildi?
Öldürülmeden önce son anlarında neler yaptı?Son sözü neydi?
Nasıl ve kaç kişi tarafından ateş altında tutuldu? Tanıklar nasıl kayboldu?
Kemal Türkler’in eşi Sabahat Türkler, tüm bu soruların cevaplarını ve 30 yıl önceki bu suikastın bilinmeyenlerini “Oradaydım” belgeselinde anlatıyor.Oradaydım 27 şubat izle,kemal türkler suikastı 27 şubat izle

Hiç yorum yok: