Sinema Benim aşkım 13 şubat, Türkan Şoray 13 şubat izle ~ Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü izle , Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm Full izle 39. Bölümü izle

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümünü İndirebilirsiniz

FATMAGÜLÜN SUÇU NE SON BÖLÜM İZLE
(
FATMAGÜLÜN SUÇU NE .BÖLÜM İZLE)

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü Full Hd izle
Fatmagülün Suçu Ne 39.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 41.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 42.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 43.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 44.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 45.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 46.Bölüm izle


13 Şubat 2010 Cumartesi

Sinema Benim aşkım 13 şubat, Türkan Şoray 13 şubat izle

Sinema Benim aşkım 13 şubat, Türkan Şoray 13 şubat izle
Türkan Şoray
“SİNEMA BENİM AŞKIM”

Unutulmaz Aşıklar Yeniden Birleşiyor...
Türkan Şoray, sinema yolculuğunu NTV’de anlatmaya devam ediyor. Cüneyt Arkın’ın aşığı bir maden işçisine benzettiği, Türkiye toplumunun Yeşilçam filmlerini terk ettiği an parçalanmaya yüz tutuğunu söylediği, sinemanın genç yeteneklerinden Özgü Namal’ın kişisel sinema tarihini ve hedeflerini anlattığı “Sinema Benim Aşkım” Cumartesi NTV’de, Sevgililer Günü’nde Arım Balım Peteğim şarkısını dinleyip o günlerdeki “sahici” aşkları hissetmek isteyenlere...
Cüneyt Arkın’dan Aşk İtirafı!
“Sana aşkım kadar sinemaya da aşıktım. İkisi bir araya gelince şaşırıyordum”. Bu aşk itirafının sahibi Cüneyt Arkın. “Arım Balım Peteğim”, “Küskün Çiçek” gibi filmlerde beraber oynadığı Türkan Şoray’a hayranlığını ifade eden Arkın, bu hafta Türkan Şoray’ın ilk konuğu programının konuğuydu.
“Biz o filmlerde oynamıyorduk, aşkı var ediyorduk” diyen Arkın, programda “Gözleri Ömre Bedel” filmi çekimlerinde yaşadığı “aşk kazası”nı anlattı. Şoray da, “Cüneyt’in çekimlerinde bir kenara çekilip onu seyrettiğini” söyledi. Hepimiz aşk kırgınlığını onlar gibi yaşadık, aşklarımızı onlar gibi itiraf ettik. Kimi zaman Suna Pekuysal gibi bir çöpçatanlık yaptık, kimi zaman da mahallenin genç kızları gibi okumuş delinkalı Cüneyt’i perde aralarından gözledik. Kimimiz de hafiften klark çekip, geriye taradığı saçlarıyla bıçkın bıçkın ortada dolaşan Tanju’ya (Gürsu) kaptırdık kalbimizi. Sinema Benim Aşkım’da Türkan Şoray ve Cüneyt Arkın, o masum aşkları, kırılgan kalpleri kısacası “Biz”im hikayemizi konuştu.
Özgü Namal: “Hayalim Selvi Boylum Al Yazmalım’daki Asya karakterini canlandırmak”
Sinema Benim Aşkım’ın ikinci konuğu ise, “Beynelminel”, “Mutluluk” gibi filmlerden sonra “Hanımın Çiftliği” dizisinde oynayan Özgü Namal. Orhan Kemal’ın hikayesinden uyarlanan dizi, 1972’de Türkan Şoray ve Kartal Tibet’li kadroyla beyazperedeye yansımıştı. Nejat Saydam’ın filminden 38 yıl sonra Güllü karakterini oynayan iki oyuncu NTV’de karşı karşıya geldi.
“Erkek egemen toplumda kadın olmak zor, kadın oyuncu olmak daha zor” diyen Özgü Namal’ın hayali, Selvi Boylum Al Yazmalım’daki Asya karakterini canlandırmak. Dizideki Güllü karakterinin çok güçlü bir kadın olduğunu belirten Namal, “Artık sınırlarımı zorlayacak filmler de oynamak istiyorum” dedi. Özgü Namal, Türkan’a, Filiz’e Fatma’ya, Hülya’ya hayran olmaktan başka elinden birşey gelmediğini de sözlerine ekledi.Sinema Benim aşkım 13 şubat, Türkan Şoray 13 şubat izle

Hiç yorum yok: