Es Es Dizisi Müziği - es es dön bana -es es jenerik müzikleri dinle ~ Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü izle , Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm Full izle 39. Bölümü izle

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümünü İndirebilirsiniz

FATMAGÜLÜN SUÇU NE SON BÖLÜM İZLE
(
FATMAGÜLÜN SUÇU NE .BÖLÜM İZLE)

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü Full Hd izle
Fatmagülün Suçu Ne 39.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 41.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 42.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 43.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 44.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 45.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 46.Bölüm izle


5 Eylül 2009 Cumartesi

Es Es Dizisi Müziği - es es dön bana -es es jenerik müzikleri dinle

Es Es Dizisi Müziği


Es Es Dizi Müziği Sözleri
Cem Özkan – Dön Bana Şarkı sözleri

Üzülürüm yine
Resmini görünce
Maziye bakarak
Vazgeçemem senden
Bir ömür geçse böyle
Ardından yalvararak

Unuturum sandım
Zamana bırakınca
Seni nasıl sevdiğimi
Ama bugün yine
Söylüyorum hep aynı
Hep aynı şeyi

Dön bana yeniden ne olur
Sev beni yeniden ne olur
Al beni yanına ne olur
Dön bana yeniden ne olur
Ne olur…

Es Es Dizisi Müziği , es es dön bana ,es es jenerik müzikleri dinle,es es dön bana ne olur müziği,eses cem özkan müziği dinle

Hiç yorum yok: