Tan Sözümü tutamadım video klip izle - tan unuturum demiştin ya dinle ~ Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü izle , Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm Full izle 39. Bölümü izle

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümünü İndirebilirsiniz

FATMAGÜLÜN SUÇU NE SON BÖLÜM İZLE
(
FATMAGÜLÜN SUÇU NE .BÖLÜM İZLE)

Fatmagülün Suçu Ne Son Bölümü Full Hd izle
Fatmagülün Suçu Ne 39.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 40.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 41.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 42.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 43.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 44.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 45.Bölüm izle
Fatmagülün Suçu Ne 46.Bölüm izle


6 Nisan 2009 Pazartesi

Tan Sözümü tutamadım video klip izle - tan unuturum demiştin ya dinle

Tan Sözümü tutamadım video klip izle

Tan Sözümü tutamadım şarkı sözleri
Sana bir şarkı daha yapacağım
Adı unuttum seni olacak

İyi niyetle söylenen
Yalanlar günah olmazmış
Bilmiyorum
Niye söyledim hasta kalbime
Uyudum yenildim
Zamana direndim
Kurduğum hayalmiş affet
Yarım aklıma yenildim
Mühim olan sadece sendin

Sen yoksan çiçek de yok
Hayatta yok
Bebekte ondan sonra
Ölüm mü olur
Zaman mı durur
Ruhum kafeste

Unuturum demiştim ya
Sözümü tutamadım gülüm
Öyle bir unutmak ki
Zor gelir sanki bir ölüm
Her defasında anlattım
Sen yalnız sen ben ağlatın
Şimdi bir tek dileğim var
o gül yüzün solmasın
tan2009 albümü,tan unutum demiştin ya dinle,tan full albüm indir,tan sana bir şarkı yapacağım mp3 indir,tan full müzik albümleri

Hiç yorum yok: